JUL LOOOOV !

Hejhej!

Idag fick vi jullov, gud jag har verkligen längtat efter den.
Som ni vet så kommer jag ha ganska tråkig blogg just nu, för jag hittar inte sladden till min kamera !
Det som är bra är att vi ska köpa en snart hoppas jag, eller det ska vi :P 
Men ni får inte sluta kommentera och läsa min blogg för det :)
Idag iskolan hade man ju bara slapp dag, vi kollade på när 9:orna och lärarna spelade vollyboll, det var as kul vissa lärare skämdes man åt xD, men iallafall 9:erna vann, och det är jag glad för.
På ena "lektionen" kan man väl säga hade vi fråge sport, jag, Alma, Timmy, Sebbe var i lag och vi vann med tre poäng, över dom som kom 2.
Men efter lunchen, hade vi fika, Tobbe och Timmy hade bakat kladdkaka och Alma och jag hade bakat peppakaks muffins (fula men goda) och Moa hade bakat kladdkake muffins :D
Men nu får jag sluta skriva får kramp i fingrarna, men ni får ha en jätte bra jul, fast jag kommer nog skriva lite innan jul oxå.
PUSSSS



Suddig, men rolig dom fyllde en hel tallrik full med grädde och tog upp det i ansiktet (Elba&Tobbe) :D

Kommentarer
Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

Haha, jag gillar den bilden asså! xD <3

2009-12-18 @ 15:15:33
URL: http://febwiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0