Madde,Oscar,Emma(jag) :D

Hejhej!
Jag orkar inte skriva så mycket, men ni får några bilder från igår och idag :D

Igår:

Jag och Oscar(maddes lillebror) :)

Jag bygger som sjutton xD

I love snööööööö :D

Oscar bygger på grottan :)

Vi gjorde som en liten bubbla, och den blev skit bra:) låååång

Jag(muppad) xD

Jag och min älskliing (Tilda) min vovve<33
Idag:

Jag och Madde, på Gym&Sim :)

Jag på en skit rolig grej xD

Oscar :)

Jag på grejen xD

Suddig, men det är Madde och Oscar :D

Och sista bilden blir på gullungen Madde :D<3
Det blev ett långt inlägg:)
PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Josefin - Lite annat än normal

Shit vad mkt snö ni har! :O

2009-12-22 @ 21:24:16
Postat av: Emma

Jag vet, det är skit kul ! ;o

2009-12-24 @ 12:08:09
URL: http://esaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0