wohoo !

Hejhej!

Gud, jag är jätte glad!
Jag har fått 21 besökare redan :o
Det tackar jag för, men ni får inte sluta kolla in min för det ;)
Nu kom jag precis hem från täby, jag köpte klart allt,tack gode gud.
Det är så himmla jobbigt att köpa till släkten och brorson om man inte vet vad man ska köpa, men nu blev jag klar :D
Ikväll ska jag(familjen) till granarna, det är typ dom vi är mest med och det är min barndomskompis:D(långt ord)
Så det ska bli kul.
Asså sorry att jag tjatar, men ni får inte sluta läsa min blogg, förlåt att min blogg är tråkigt nu, men snart efter jul ska vi köpa en sladd till min kamera och då ska jag ta in alla bilder från jul och massa andra :P kul va?
Vad ska ni göra under julen?
PUSSSS


Madde och jag, det är hon jag ska till i kväll (kolla in hennes blogg) jätte fin! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0