Jag älskar dig

Du är det som lyser upp min dag.
Du är den som får mig att gå upp på dagarna.
Jag är luft utan dig.
Mitt liv har ingen mening utan dig.
Vet inte hur jag ska klara mitt liv när vi blir äldre.
Jag kommer aldrig lämna dig!
Du är den bästa vän jag någonsin träffat.
Det bästa jag vet är att få vara med dig.
Skratta med dig.
Prata med dig.
Du lyssnar alltid på mina problem.
Du är den jag kan lita på.
Förlåt för allt jag gjort mot dig som gjort dig ledsen.
Du står ut med mig och jag förstår inte hur.
Allt känns bara bra när jag är med dig.
Vet inte jag ska säga?
Du är mitt allt.
Jag&du=♥
Hur är ett liv utan dig?
Allt känns fel när vi bråkar.
Jag sätter hela skulden på mig när vi bråkar.
Har inte ett liv utan dig.
Du betyder så himla mycket för mig.
Alma...
JAG ÄLSKAR DIG:')


Hand i hand går vi mot världen, men jag släpper aldrig din hand.
Från din Emma♥

Kommentarer
Postat av: A L M A - foto och kreativitet ♥

DU ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA FIN ! Kan inte beskriva hur mkt jag älskar dig! Utan dig inget mig ♥ Älskar dig mest Emma ♥

2010-08-14 @ 23:01:37
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0