SMÄLT SMÄLT SMÄLT!

Hejhej!
Nu håller snön på att smälta :D
Men när pappa sa att det skulle bli 5-10 minus i veckan förstörde han mitt leende på läpparna...
Nu har jag äntligen sportlov och om tre veckor är det påsklov och på påskdagen fyller jag år :D:D:D:D LÄNGTAR!
Imorgon kommer jag och pappa kanske möblera om mitt rum, innan vi köpte ny säng och garderob och lite sånt kunde jag möblera om mitt rum när jag ville, jag älskar att möblera om det har nog många märkt som är med mig xD ahhaha men det är kul tycker jag, men men jag ska iaf göra det.
Jag vet att jag inte bloggar mkt, men det är för att jag tycker att det inte är så värst roligt x)
Vi ses kanske i morgon eller om några dagar...
PUSSSSSSSSS

Snön smälter! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin bild:)

2010-04-04 @ 11:52:01
URL: http://nefo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0