Famo och Fava xD

Hejhej!
Rolig rubrik va? haha
Jag ska till farmor och farfar, det var därför dom heter så xD
Jag ska sova där idag :D
Mamma och pappa ska på inflyttningsfest och då får det inte vara "barn" där -.-'
Men det skiter jag i, jag ska ha jätte roligt med farmor och farfar.
Jag har en fråga till er som läser min blogg :)
Känner ni er ofta ledsna?
Det gör jag ganska ofta, men pappa säger att det är för att man kommer in i tånåren...
Men det känns inte på det sättet det känns på ett annat sätt :/
Svara gärna :)
PUSSSSSSSSSS
Dom jag saknar är:

Madde <333333

Felicia <333333

Haha xD Alma <33333

Våran tid :') <333333

Kommentarer
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet

Men fyfan vilken bild :O:O:O, kunde du inte ha tagit en normal? xD <3

2010-01-23 @ 15:59:25
URL: http://almasfoto.blogg.se/
Postat av: Madde

Saknar dig också <33

2010-01-29 @ 15:20:07
URL: http://mbfd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0