God morgon på er alla :)

Hejhej!
Nu har jag ätit upp, och sitter vid datan:)
Jag hade skit svårt att sova igår, eller inte svårt utan det var för att JAG HADE EN JÄVLA LITEN KLUMP I HALSEN!! :@
Sorry, men jag blev så jäkla sur på den, jag var nära att ta ner hela handen i halsen xD
Men sen på morognen sa pappa att det är för att jag håller på att bli förkyld, och det blev ju bättre -.-' att få veta att man håller på att bli förkyld :P
Men nu ska jag göra annat ;)
PUSSSSSS

Madde, om du läser detta messa mig när du kan vara x)<3
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

sv; NÄÄÄ, DU! <3

2010-01-07 @ 10:43:52
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0