Hemma igen :D

Hejhej!
Nu har jag kommit hem från Alma, jag hade det skit kul:D
Vi tog massa bilder igår kväll, när vi gjorde massa roliga miner xD
Tillslut blev hennes pappa arg och knacka på dörren och sa att vi skulle släcka och sova. men det gjorde vi intexD
Idag när jag och Alma vaknade (11.07) så åt vi frukost, sen kollade vi lite på tv.
Och sen sminkade Alma mig jätte fint, har ingen bild nu, men Alma kommer lägga ut några sen ;)
Och nu är jag hemma ;)
Min kamera är fortfarande knäpp, men jag kan säga vad jag hade på mig idag :P
T-shirt= JC
Kofta= H&M
Jeans= H&M
Strumpor=Stadium
PUSSSSSS

Hos Madde för några veckor sen, måste ringe henne snart (vill vara med Maddepadde :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0