Jag tänker på dig..Gubben :'(

Jag tänker på dig varje gång jag hör en sorlig låt,
Du betyder allt för mig fortfarande :'(
Jag behöver dig, om jag fick en önskning som skulle bli sann skulle jag säga: Att Morris kom tillbaka till mig:'(
Jag älskar dig mer än allt annat i hela världen!
Jag saknar dig Morris (Lubben) kommer du ihåg när jag kallade dig det?
Det gör jag iallafall..:')
Hoppas du har det bra i det blå,
Jag älskar dig...


Jag hoppas du hör den här låten för jag tänker på dig när jag hör den..
Morris min älskade katt, jag saknar dig otroligt mycket...

Kommentarer
Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

Haha, som vi grinade när du satt och berättade om hnm ;) haha <3

2010-01-13 @ 17:12:14
URL: http://almasfoto.blogg.se/
Postat av: Linda

rest in peace morris :'(

hoppas oxå min kanin Rambo mår bra som var tvungen att avlivas för snart ett år sen (kunde bara ha honom i 2 veckor innan han bröt ryggraden) och min andra katt som jag hade när jag var liten som oxå blev påkörd :'( <33

2010-01-13 @ 22:32:32
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0