Nån som gillar omprov? INTE JAG IAF!!!!

Hejhej!
På fredag har jag tre prov, fattar ni det 3 stora fula prov! :@
Jag hatar det, men jag funderar på om jag ska till skolan i morgon.
Jag mår inte så bra:(
Jag har ont i huvudet och nyser hela tiden och hostar, och då kan man inte gå till skolan och göra det där.
Man skämer(stavning?) ju ut sig på lektionen när det är fett tyst och just då nyser man as högt xD
Det hände mig idag på svenska/engelska, vi satt och läste(tråååååkigt) så jag satt och ritade på ett papper som jag hade, och helt plötsligt känner jag hur det börjar att killa. Och jag tänker
- Nej inte här snälla inte nu!
Men hjälpte det? nej det kom en riktig nysare xD hahha pinsamt? japp :P
Men jag ska ta det lugnt..
Det som är så tråkigt är att min kusin Isak fyller 5 år och jag kan inte vara med :(
För man vill ju inte riskera att smitta dom, för dom är ju barn och tar det mycket hårdare än vi lite äldre :(
Men jag säger:
GRATTIS ISAK MASSOR MED PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN KUSINEN EMMA! :D<333333333333
Sorry men det blir ingen bild hittar ingen :(
PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0