Täby,bio,kompisar!

Hejhej!
Kom just hem från Täby med Madde och Amine(Maddes kompis) :)
Jag hade faktiskt riktigt roligt ! :D
Vi kollade på Göta Kanal 3, ni kanske sitter där hemma och garvar åt det, men den var faktiskt bra! :P
Aja, här får ni lite bilder... från idag (På mig en skit ful bild!
Snälla ingen dum kommentar till den :P
PUSSS

Innan vi åkte :P<3

På tåget jag och Amine :)

Amine :P

Jaa? där kom den xDhahahha

Jag och Amine :)

Sorry, jag vet att ni redan har sett den här, men jag kan inte sluta
älska den xD hahahah bästa tiden med dig baby :D<3:*


Kommentarer
Postat av: victoria

göta kanal tre är asbra :D:D<33

2010-01-09 @ 19:16:56
Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

sv; Haha, det är bra ;) Hatar anonyma kommentarer -.- Saknn rdig, men vi ses ju imorn :D PUSSSS <333333333333

2010-01-10 @ 11:50:23
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0