bilder+läger :D

Hejsan hejsan!
Nu är jag hemma och har haft det grymt bra på lägret, badat, solat och blivit nomenerad (stavning) som OMG tjej xD hhahaha,
Men nu kommer lite bilder från lägret från min mobil så vissa bilder kan vara as dåliga ;)

Jag innan pappa skulle skjusa ner mig till tåget:P

En fin bild från båten..

Nathalie, Alma och jag smörjde in oss med blålera och lät det torka sen skäljde vi av oss det och man blir faktiskt len, ni borde testa :)

Jag..

Här fotar vi några andra från lägret som ror :D

Dom råkade köra på grunt så Makke skulle putta till dom och sen hoppa på,
men ist råkade dom åka iväg så han stog där och ba: Jag skulle hjälpa er, men ni bara lämnar mig!
HAHAHAHA

HAHAHAHA

Alma ror..

Jag ror..

Så himla fint det var på kvällarna där :)

Jag och Andrea tar ett kvällsdop :) så fint..
Jag kommer snart lägga upp på mitt nyrenoverat rum så fort mamma kommer hem och visar var sladden är till kameran :)
Ha det bra! PÖSS

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Härliga bilder :D

2010-07-18 @ 18:01:07
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0