HEEEEEEEELLLLLUUUUUU :D

Haaaaaalllloooojjjj !
Jaa, ni såg nog felicias inlägg och jag håller med jag suger på att uppdatera, men det är ju inte så enkelt att göra det om man har en kamera som inte går att ladda in och en mobil som suger bajs xD
Men jag ska önska mig det :D och pengar och bio tjeckar ;D
Juste jag följde med Simon (storebror) till täby för han skulle köpa något spel sen när vi kom fram och jag var osäker på om jag ville hela tiden då när vi är inne på "GAME" har han inte råd, det saknade 100 spennnnnn!!!!!!!! och han hade kollat på nätet innan och där kostade det 249kr men i affären kostade den 349 jag fick sån damp!! och jag ville ju inte i början. Jag hade vart hos Felicia bajisen innan xD hihi
Ni får ha det göttt ska äta nu
PÖÖÖSSSS PÖÖÖÖÖSSSSS


Beroende, taaaaaaaack felica xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0