Jag orkar liksom inte...

Hejhej!
Ni kanske ser på rubriken att jag inte pallar blogga, det är liksom inte kul att blogga när man inte har nått att blogga om :/
Nu har jag lånat simons mobil (min bror) den är sjukt mycket bättre än min gamla så jag är rätt så nöjd, problemet är att jag "råkade" skicka friasms på hans mobil till telia för att han skulle få 5000 friasms, men det hade inte funkat för honom för vi hade provat flera gånger förut men det funkade aldrig så han hade över 300 kronor på hans mobil innan jag skickade och telia drar av 99 kr från mobilen när man skickar, OCH DET GICK den här gången och mamma ba" emma, du kan inte bara skicka sådär, simon ska ju inte använda den där mobilen ens!" så jag fick panik, så nu måste jag ge simon över 100kr :'(
Ja så ligger det till :/
På fredag ska familjen oxh jag till min kusin Elsa och min morbror Erik och Maria det ska bli kul hon är 7 månader idag :) puss på lilla Elsa♥
Men nu ska jag kolla in lite bloggar :)
PÖSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0