Ingenting att göra :P

Halloj :D
I morgon har vi NO-prov -.- jag längtar inte så värst mycket, men jag har pluggat så det rycker om pennan xD
Jag fick MVG i musik och svenska-engelska :D HAPPY!
Så vi får se hur det går i morgon :)
Jag komemr inte blogga på ett tag nu för i morgon ska jag vara hos farmor&farfar hela kvällen, mamma och pappa är på hockey och tittar på DJURGÅRDEN hejaheja!! ;D och på fredag ska jag sova hos mormor&morfar och sen på lördag ska jag sova hos Mika med Alma oxå, vi ska ha eget spa, för Mika har bastu och sånt där lyxigt badkar ;D haha LÄNGTAR!
Men jag kommer förmodligen blogga efter allt det :P
PÖSS!!

DJURGÅRDEN IN MY HEART FOREVER! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin [Aka Ellen]

själv är jag en stolt AIK:are^^

2010-10-04 @ 18:34:03
URL: http://allstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0