...

1. Varför började du blogga?
Jag kommer inte riktigt ihåg eftersom det var så himla längesen, men jag tror det var för att jag ville visa allt möjligt, men varför jag bloggar överhuvudtaget är nog för att jag vill kunna visa bilder som alma tar på mig när vi fotar, vad jag gör på fritiden.. lite så tror jag. ;)
2. Vilka bloggar följer du?
jag följer inga stora bloggar direkt utan jag kollar in kompisars bloggar och ibland händer det att jag hittar bloggar som gör saker som är intresserad av. :)
3. Vilken är din favoritfärg?
det beror på vad det är för årstid, jag har ingen speciell färg som jag älskar utan jag gillar alla möjliga färger (utom orange gillar inte den färgen) :P
4. Vilken är din favoritfilm?
oj! gud va svårt! jag har jätte många filmer som jag älskar, men en film jag aldrig tröttnar på är Sex and the City både 1:an och 2:an, jag kan även aldrig tröttna på disney filmer eftersom dom har jag kollat på sen jag var liten :) men jag har massa favoriter.
5. Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
USA (new york), thailand (kanske inte nu för att det är översvämningar) och många fler...
jag vill nog mest åka till new york just nu för jag älskar new york och sen vill jag oxå besöka en massa varma länder! älskar att sola och bada! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0