Jag kommer alltid att älska dig tjejen

Jag älskar dig mest av allt i hela världen och hoppas verkligen att du har det hur bra som helst där uppe. Jag saknar dig så mycket att det gör ont. Jag kan inte sluta gråta åt hur mycket jag önskar att det inte var sant och hur glad jag är att jag fick ha dig som min vovve.  Hoppas det finns fullt med snö och vatten som du kan skutta i och att du kan springa och vara glad, men du ska veta att vi saknar dig obeskrivligt här hemma. Du är och var världens bästa hund och ingen kan ta det från dig Tilda! Hoppas du har det jätte bra där uppe! Jag älskar dig gumman! ♥

13-04-12 klockan 8.00 somnade du in. Saknar dig mer än något annat.
Vila i frid gumman. ♥

Kommentarer
Postat av: ALMAS

♥♥♥

2012-04-14 @ 13:53:34
URL: http://Http://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: emma- hobbyfotograf i Malmö

åh, sånt är så himla jobbigt. Hon fick en bra tid på jorden iallafall. Och du kommer alltid minnas henne som den bra hund hon var!

2012-04-14 @ 14:02:54
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0